Masz pytanie
Najczęściej Zadawane Pytania
Czy karta flotowa umożliwia korzystanie ze wszystkich myjni Waszej sieci?
Tak – jeśli posiadasz naszą kartę flotową / przedpłaconą – możesz jej używać na dowolnej myjni należącej do naszej sieci i bezproblemowo korzystać z jednego salda konta.
Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą za mycie?
Tak – u nas masz taką możliwość w tym celu skontaktuj się z nami e-mailowo – napisz ile samochodów chciałbyś myć i jaki chcesz na to przeznaczyć budżet.
Jak użyć karty flotowej / przedpłaconej?
Kartą flotową / przedpłaconą przykładasz do terminala płatniczego w ten sam sposób, jak płatność normalną kartą VISA / MasterCard.
Mam QR kod jak mogę go użyć?
Najpierw na terminalu do płatności kartą wybierasz kwotę (nie może być ona większa od wartości QR Kodu lub jego dziennego limitu). Następnie przyłóż Twój QR kod do skanera poniżej.
Odkurzacz / stanowisko - zjadło mi monetę ale nie działa
Pamiętaj proszę, że wszystkie urządzenia na myjni to tylko sprzęt – i niestety zawsze mogą się zepsuć.
Wszystkie nasze myjnie codziennie są sprawdzane przez obsługę myjni, która sprawdza poprawność działania urządzeń.
Jeśli spotka Cię taka sytuacja prosimy o przesłanie zgłoszenia serwisowego (np. za pomocą kodu QR na stanowiskach) – pozwoli nam to na szybszą reakcję na Twojego zgłoszenie. Możesz oczywiście również wypełnić formularz reklamacyjny.
Nie można wybrać żadnego programu na stanowisku
Powodów takiego stanu rzeczy może być kilka – niestety bez sprawdzenia przez serwis jest ciężko nam to ustalić – dlatego prosimy o przesłanie zgłoszenia serwisowego – pozwoli nam to na szybszą reakcję i przywrócenie działania urządzenia.
